Kaffemaskin = lycka

God kväll mina vänner!
Ni anar inte hur länge jag har velat ha en kaffemaskin. Och ni anar inte vad min pappa dök upp med idag. Är så himla glad. Har druckit 178 cappuccino och nu sitter jag och dricker varm choklad.
Imorgon ska det bli gott att starta dagen med en espresso.

God natt!







Pssst.. glöm inte att kolla in www.hairx.blogg.se där vi nu lagt ut bilder från när vi gjorde extensions på
Amanda Berg.

Postat av: SkyndaFynda

Hej hej, kika förbi min blogg där jag lagt ut massa fina klänningar, så gott som nya, till bra priser =)



2010-11-17 @ 15:32:56
URL: http://skyndafyndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu