10-09-22

Tänkte försöka mig på att blogga igen.. Hoppas att jag tycker det är roligt mer än två dagar denna gången ;)

Idag har jag jobbat, varit på en lägenhetsvisning och sedan tränat.. Gick på Step up, sjukt kuuul .
Händer lite roliga saker i helgen. På fredag blir det after work med alla girls och möjligtvis utgång? På lördag skall jag först på kalas för att fira svärmor och Frida och sedan vidare för att fira Lisa som fyllde 20 för typ en månad sedan meeen bättre sent än aldrig !
Imorgon blir det åter en dag på jobbet , kanske en sväng till Göteborg och Yoga på kvällen !
Såå ser mina planer ut framöver , nu är ni alla uppdaterade och kan skriva upp allt i era kalendrar ! :)
NATTINATTI !

Postat av: L

yes sir! ;) de blir röj <3

2010-09-22 @ 23:58:59
Postat av: sarah & sara

äntligen!! :D amanda is back

2010-09-23 @ 14:07:10
URL: http://weturnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu