För trött för rubrik

Hello!
Kom hem för en liten stund sedan.. Har varit på AW med tjejorna och sedan fixat lite inför vår secondhand-butik som vi kommer att ha öppen under nästa vecka. Vi har dragit ihop ett gäng kompisar för att bli av med lite kläder som aldrig kommer till användning. Det finns kläder och accessoarer från bl.a. ZARA, H&M, Gina tricot, Ralph Lauren, Bik Bok, friis&company, nelly.com och Tiger mm.  så kom in och kika. Vi befinner oss i lokalen brevid vår salong, Kungsgatan 21.
Imorgon skall jag träna, jobba, sola och gå på två kalas. Kommer bli en riktig toppendag.
Just nu har vi en frågestund på www.hairx.blogg.se så har ni några frågor ang. våra hårförlängningar eller om ni undrar något annat så tveka inte att gå in och ställ en fråga!
Om ni undrar varför mina textrader sitter ihop utan något mellanrum så är det för att jag skriver från min mac.. Någon som vet hur man kan fixa detta? Sjukt jobbigt för er att läsa annars..

Nu skall jag krypa ner i sängen till min älskade(blivande?) man. God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu