Vi har blivit med lägenhet!

Wihoooo! Idag har vi köpt en lägenhet.. Är så himla glad. Blir flytt 1 november så det blir lite snabbt inpå med tanke på att vi måste flytta ur och sälja vår nuvarande lägenhet först men det löser sig nog!


Ikväll firar vi lite smått med Charlotte och Johan och imorgon blir det en dag på jobbet och kuligheter på kvällen !

Dagen har bestått av jobb, shopping och mys! En toppendag med andra ord ! :) Har inte så mycket mer att skriva idag så uppdaterar mer imorgon istället..

OBS! Glöm absolut inte att köpa torpmagasinet! Min farmor är med och visar vad hon tycker är snyggt! Finns nog ingen på jorden jag älskar så mycket som dig farmor. DU ÄR BÄST!


Postat av: fisen

I love you. I loe friskis. Jag kommenterar & jag e grym <3 thihi... Ses imorgon berta!

2010-09-24 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu