I LOVE FRIDAYS

Såhär ser jag ut idag. Tonade håret mörkare igår, trivs mycket bättre i mörkt men tycker det blev lite väl mörkt. Tur att det är toning för om några tvättar så kommer det säkert vara precis så jag vill ha det!
Har jobbat på salongen själv hela veckan och nu är det fredag vilket är superskönt! Älskar fredagar. Har avklarat två kunder idag och skall ta hand om två till om en stund men först skall jag och Charlotte iväg och fixa naglarna. Ikväll skall jag bara mysa med Eric men imorgon blir det utgång!
Bild kommer på naglarna ;)
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu