SUNDAY

Kan börja med att säga att jag är precis lika trött som jag ser ut på bilden. Sov riktigt dåligt inatt tack vare min kära nacke.
Idag har jag och Eric varit ute hos hans föräldrar och firade hans pappa som fyller år i veckan. Åt kräftor! Mums..
Har precis jobbat lite och förberett för att vara borta från jobbet en vecka :) Imorgon jobbar jag min sista dag innan vi åker till Spanien. Det skall bli så härligt!!
Känner mig dock lite oroad över hur jag skall kunna jobba imorgon. Men som Eric säger så tror jag att jag är supergirl så jag får helt enkelt leva upp till det imorgon!
Nu skall jag få min dagliga nackmassage, sedan tänkte jag ta och börja packa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu