Mycket kärlek när det närmar sig jul

Här sitter jag nu. Ser otroligt sliten ut men det får ni ta! Vi har såååååå mycket att göra på jobbet just nu! Även om det tar på kroppen så älskar jag det! Det är så underbart att träffa så många tjejer varje dag och bara prata om allt mellan himmel och jord! Om några av våra kunder läser detta nu så vill jag bara säga att ni är helt underbara!










December bjuder på mycket roligt! Till helgen åker vi till Göteborg och äter middag hos goda vänner. Nästa helg åker jag och tjejerna upp till Stockholm för julmys och utgång! Sedan är det jul! Om ni lyckats missa det så absolut ÄLSKAR jag julen. Förra året missade jag ju hela december och alla förberedelser inför jul eftersom jag var i Thailand men i år så tar jag igen det ganska bra tycker jag ;)
Kram

Postat av: Andersson

Har du vänt om bilden ? För de går inte ihop med min hjärna!! Soffan står på fel sida ;)

2011-12-06 @ 22:24:06
Postat av: Amanda

Haha nej de blir så automatiskt i Photo Booth :)

2011-12-06 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu