Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

  1. Jag har jättesvårt för att somna om inte tv:n är på
  2. Innan jag dricker ur ett glas sköljer jag alltid ur det flera gånger
  3. Jag är allergisk mot hundar men inte mot Molly
  4. Jag såg ett program när jag var liten om giftiga spindlar som kryper in i tofflor och biter människor, sedan dess måste jag alltid känna i toffeln innan jag sätter på mig den..
  5. Jag lägger alltid massa toalettpapper på toalettringen, förutom hemma.
  6. Jag bryr mig för mycket om andra och för lite om mig själv i många lägen..
  7. Jag har en tendens att prata alldeles för mycket!
  8. Jag har väldigt lätt för att gråta till filmer och musik mm.. (Eric sa precis att jag är den första och enda i världen som gråter om jag tycker att någon är duktig i typ fångarna på fortet... haha)
  9. Jag klarar inte av gamla gubbar! Tycker dom är alldeles för söta så jag vill bara ta hand om dom!
  10. Jag har världens läkarskräck så jag går hellre sjuk i flera veckor istället för att gå till läkaren och få hjälp.



    Något jag missat? ;D



Valde att skriva lite udda fakta istället för tråkig :)


Postat av: Nicole Kleveros !

Läskigt att höra att vi är så lika Mandisen!

2011-02-27 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu