This weekend

Hello pumpkins!
Det har varit en bra helg. I fredags var jag hemma hos Malin och åt räkor med Linn och henne. Rebecka var där också men hon har ju blivit vegetarian på senare dar så hon satt bara och dreglade.. haha .. denna underbara människa har fått för sig att endast äta kött som kommer från hennes mammas gård.. Rebecka, jag respekterar ditt beslut men jag tror tyvärr inte du kommer kunna motstå alla våra grillkvällar som väntas i sommar :D
Haha hur som helst så var kvällen mycket trevlig, riktig girlsnight med en hel del snack :D
Igår tog jag mitt pick och pack(inkl. molly) och åkte till Hunnebo. Var så längesedan jag var där så det var helt underbart att komma dit . Vi gick en härlig långpromenad och på kvällen bjöd pappa på plankstek från Kanten!
Nu sitter jag och Molly hemma och kollar på tv. Eric är på handboll och kommer hem i natt. Vilket kommer resultera i att jag inte kommer kunna somna i tid. PHU!
Imorgon skall jag på åter ett möte, sedan blir det förhoppningsvis sushi och en sväng på stan med mamma. Malin jobbar på 4her imorgon också så jag får väl gå förbi och hälsa på haggan när hon står där och har tråkigt ;)
Mycket text nu, här kommer tre bilder från helgen :D
Molly, överlycklig för att hon får springa lös !

Postat av: Charlotte

Underbart<3

2011-01-25 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu