Update

Mina mobilinlägg har från de senaste dagarna har uppenbarligen inte kommit upp så vi får köra en update ;)
Onsdag: Jobbade och efter det kom alla tjejer hem till mig för att dricka lite drinkar.. Senare blev det utgång, hade sjukt kul!
Såg ut såhär

Torsdag: Mådde som jag förtjänade... Riktigt seg hela dagen :) Solade och sov typ.. haha
Fredag: Var på jobbet en sväng och sedan solade jag med Lisa på skeppsviken. Lugn kväll :)
snygg bild.. .
Lördag: Jobbade, solade och sedan gick jag ut med Sara, Frida och Martina!
Molly softade i bilen hem !
Och idag har jag inte gjort mycket.  Legat och solat halva dagen och tänkte vila en stund nu :) Ikväll blir det Big brother final :D Wiiii! Tror Martin vinner, men tycker att alla som sitter i finalen är värdiga vinnare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu