Busy

Kan ju börja med att säga att det är så sjukt tråkigt att ni kommenterar så dåligt. Sedan kan jag säga att det känns som att jag är en vandrande zombie. Jag har nog aldrig jobbat så mycket som jag gjort denna veckan. Nu kom jag precis hem efter att ha varit på k.design och jobbat lite med skyltningen för HairX samt lite andra grejer med Eventstyle mm. Ni glömmer väl inte att kolla in bloggarna?

www.eventstyle.blogg.se
www.hairx.blogg.se
Där är det full rulle!
Imorgon är dagen fullspäckad med jobb. Sedan ska jag spendera kvällen med Eric. Har knappt träffat honom denna veckan. Varje gång jag kommer hem från jobbet så ligger han och sover. haha. Härligt förhållande! Så imorgon kväll skall jag bara vara hemma, släppa jobb, dator, mobiltelefon och bara vara.
God natt!

Postat av: Anonym

SNYGG!!!

2011-03-11 @ 19:37:00
Postat av: sarah

snygging!!!!

2011-03-11 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu