My biggest regret

Idag började jag dagen med en riktig långpromenad.. Så himla skönt i solen! Sedan gick jag hem och efter duschen kollade jag ut genom fönstret och ser.. SNÖ.. Ville bara gräva ner mig själv igen.. jag som precis hade kommit ur mitt ide.
Åkte upp och kollade isshowen med mamma. Blir lika sugen på att börja åka igen varje gång jag ser någon åka skridskor!
Efter isshowen skyndade jag ner till stan för att få naglarna fixade hos Jessika. Hon är så grymt duktig ! Ska visa bilder imorgon !!
Nu ska jag sova. Blir tidig morgon imorgon för vi ska börja dagen med ett möte och det kommer nog ta en bra stund har jag en känsla av.
Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu