00.00





Åh vad jag är glad över att ni stannar här hos mig trots att jag sviker er ibland och inte uppdaterar :) Ska bli bättring på det!

Idag har jag jobbat hela dagen, halva dagen fick jag dock ta hand om salongen själv eftersom Charlotte var ledig.. Men jag överlevde!


Efter jobbet hämtade becka upp mig så åkte vi till Malin, kollade på SATC och bara hade det mysigt! Älskar mina vänner, får mig alltid lika glad!

Imorgon har jag sovmorgon, börjar först klockan 14.00.. Riktigt skönt och välbehövligt!

Kommer upp ett inlägg snart om mina smycken som jag säljer! Ni kommer väl ihåg inlägget om ringarna?

Gå och lägg er nu så hörs vi morgon !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu