Busy friday

Hej mina kära !
Idag har det varit en rolig dag på jobbet! Balerna är igång så det har varit mycket hårförlängningar, uppsättningar och sminkningar! Imorgon har vi ännu mer att göra på salongen! Helt fullproppat med uppsättningar och smink, så himla roligt att få vara en del av en sådan speciell dag!
Kommer att visa lite bilder imorgon på olika uppsättningar/frisyrer som är gjorda av oss på HairX.
Med tanke på att jag ska jobba imorgon blir det nog bara en lugn kväll hemma idag med mys framför tvn. Eric behöver ju vila upp sig inför imorgon också, han ska springa Göteborgsvarvet så jag får väl agera mamma och se till att han äter och dricker bra ;)
Älskar mina färgglada armband! Extra snygga i sommar när man har en riktig bränna :)
Nog för nu..
Adíos!

Postat av: Fralp

På tiden att uppdatera :)

2011-05-20 @ 22:00:38
Postat av: Anonym

Vart är dom ifrån :)?

2011-05-24 @ 07:38:56
Postat av: Amanda

B.young :)

2011-05-28 @ 00:07:02
URL: http://amandakleveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu