Hej alla! Idag har varit en underbar dag! ...

img_1920 (MMS)

Hej alla! Idag har varit en underbar dag! Har varit på spinning , sedan varit iväg på lite jobb , städat lägenheten och sen stack jag iväg till gymmet igen.. Och snacka om att det blev träning! Var på gymmet typ 2,5 timme. Fick även mätt fettprocent i kroppen och fick se att jag minskat nästan 5% i fett på bara 1 månad:) känns grymt bra! Nu är jag ännu mer motiverad!! Avslutade kvällen med att åka till mina kära svärföräldrar för att ta ett långt bad i jacuzzin .. Helt underbart! Livet är på topp!    Bilden tog Eric på mig förut när jag testsatt i hans mormors gamla sittbadkar.. Haha !!  God natt mina vänner!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu