Late night

Såfort jag känner att jag är riktigt glad över något så skall det alltid(!) komma något som gör att det glada försvinner..


Har så otroligt mycket att göra på jobbet just nu och även om det gör mig superstressad så älskar jag det . Och det gör mig verkligen till världens lyckligaste..

Önskar bara en sak .. det är att folk(?) i min omgivning ska vara stöttande och glada överr att jag har ett jobb som jag brinner för även om det tar upp mycket av min tid och mina krafter. Jag gör allt för att HairX skall växa och nu måste jag helt enkelt prioritera det jag känner är viktigast .


För att lätta upp stämningen lite avslutar jag med en glad bild på mig och min vän & kollega Charlotte !

God natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu