Lördag

image description
Jag och bästa Sara idag


Hello people!
Igår var jag på afterwork med tjejerna, mycket trevligt. Sedan gick vi vidare till Sara. Tanken var att jag skulle gå ut men var så otroligt trött och visste att jag skulle jobba idag så jag drog mig hemåt medan de flesta andra gick och skakade rumpa på Mortens. Idag började jag som sagt dagen med lite jobb. Sedan gick jag, Charlotte och Sara och åt brunch.


Kvällen har varit väldigt lugn för min del. Bara varit hemma och myst! Verkligen välbehövligt! Imorgon SKALL jag ha sovmorgon! Dö den som väcker mig. Känns som det var hundra år sedan jag sov ut så det skall bli riktigt skönt! Efter det skall jag passa min favvo-unge Amelia. MYS!

NOW: Tillbaka till soffan och lördagsgodiset(min enda dag i veckan jag tillåter mig att äta godis numera).

Puss


Postat av: Anonym

vart är tröjan köpt? :D

2011-10-11 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu