Torsdag

image description
Idag har jag haft fullt upp som vanligt :) Jobbat hela dagen, efter det var vi på gymmet och körde Kettlebells !
Charlotte satte i fjäder-extensions på mig idag. Fick bli bruna och oranga. Ni ser att dom tittar fram lite på bilden ovan !
Nu har jag och Eric precis myst till det med lite kaffe och kärleksmums.. Gott.. Man får unna sig lite ibland. Även om jag försöker att inte unna mig allt för mycket på vardagarna !
image description
Imorgon består dagen av jobb och träning, sedan på kvällen skall jag hem till mamma där vi ska ha tjejkväll :) MYS!
På lördag blir det utgång med tjejerna :)

BTW. Ni har till lördag på er att ställa frågor i min frågestund ;)
OVER AND OUT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu