FRÅGOR&SVAR

L

Kan du inte visa lite bilder från er lägenhet, lite hemma-hos repotage? ;)

 

SVAR: Det skall jag väl kunna fixa!




 

 

Anonym

Bor du i bostadsrätt eller hyresrätt? :)

 

SVAR: Bostadsrätt som jag äger tillsammans med Eric







 

 

 

Anonym

vad e det för ras?

 

SVAR: Molly är en Malteser


 

 

 

 

 

 

Anonym

Vad äter du typ under en dag? Du är så smal, har du några knep?;)


SVAR: Haha oj! Jag har egentligen massa knep men tror inte jag vill skriva de här :) Men jag brukar äta frukost, lunch och sedan skippar jag kvällsmaten och tar istället en frukt innan jag går hem från jobbet! Det funkar för mig! Brukar även träna varje morgon innan frukost. Tex. Spinning, PW eller Crosstrainer!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonym

vart är tröjan köpt? :D


SVAR: Köpte tröjan förra vintern, den är från VILA.


image description

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonym

har du några tips om hur man kommer över en kille, alla säger skaffa en ny, men det är inte riktigt min grej.


SVAR: Nej, jag tycker inte du skall träffa någon ny. Hade jag varit du så hade jag hittat på massa roliga saker tillsammans med mina allra bästa vänner! Det är ok att vara ledsen ett tag men sedan måste man ta tag i sig själv, det blir inte bättre av att sitta hemma och deppa i all evighet!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Malin

Vad jag förstått är du sugen på en bebis? :) Är det inte svårt att inte skaffa en när du har kompisar runt dig som har bebisar? Är själv sugen och tycker det är jätte jobbigt!

 

SVAR: Kan inte påstå att jag är sugen på en bebis. Har så himla mycket barn omkring mig så det räcker gott och väl! haha! Sedan har jag ett företag som jag måste ta hand om!


Jag tror att om jag inte hade haft vänner som är gravida så hade jag nog varit mer sugen än vad jag är. Har verkligen insett att barn är ett så otroligt stort ansvar som kräver mycket tålamod och även om jag vet att jag och Eric hade klarat det så är vi inte redo för det ännu.


Är så glad att jag får ha världens finaste Amelia hos mig ibland! Älskar henne som om hon vore mitt eget kött och blod!

image description

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Clara

Hur ser ditt liv ut om 10 år?

 

SVAR: Då har HairX öppnat i fler städer och jag och Eric är gifta, har barn och lever ett riktigt gott liv!

 

 

 





Anonym

Vem är din bästa vän? Är Erik den du vill spendera livet med?

 

SVAR: Har så otroligt många fina vänner så vill inte kalla någon min bästa vän. Men de som står mig allra närmast är ändå Malin, Charlotte och min barndomsvän Ida! <3


Klart Eric är den jag vill spendera livet med, annars hade jag aldrig sagt JA när han friade!



 

 

 

 

 

 

 

Ragnar

Vad tycker du om unga föräldrar utan fast inkomst?

 

SVAR: Tjena Ragnar ;)

Jag tycker att det är upp till var och en. Jag hade personligen inte skaffat barn utan fast inkomst!

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu