Movienight

Har kollat film ikväll med Charlotte och Sara. Eller ja, när Sara kom på att det var någon sport på tv(typ handboll), så försvann hon ganska snabbt.
Snart kan jag börja träna igen. So happy! Tänkte tjuvstarta lite med en rask promenad imorgon! Blir ju alldeles för trött, lat och hungrig av att inte röra på mig.. Haha
Och ni ska veta att jag verkligen uppskattar när ni kommenterar! Blir så mycket roligare att skriva och jag blir så mycket mer motiverad till att blogga oftare! Lovar er att jag kommer svara på alla frågor i kommentarerna härdanefter, men då får ni lova att kommentera!

Postat av: Philippa

Tack för bra blogg! :) Skulle inte du kunna skriva hur en typisk tränings-vecka ser ut för dig? Å hur äter du på en dag? :) ha det bra å sluta inte blogga!! :))

2012-01-24 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu