Varning

Jag har halsfluss. Passar på att skriva nu när jag ligger och är så varm som en lurvig hund på Hawaii.

Ni förstår. Jag växlar mellan att frysa som en nakenhund i en iglo och ja, svettas som den lurviga hunden på Hawaii.

Och även om jag har hög feber och den värsta träningsvärken i världen så är det en sak som får mig att tycka allra mest synd om mig själv.. att jag inte får träna på 10 dagar. .




Postat av: Anonym

One day i wake up and its raaaaaaaaaining......I will have sun.. I will go away to hawaii.... Aau One week!

2012-02-02 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu