Måndag

God afton!

Ligger i sängen och lyssnar på Eric när han snarkar lite gott sådär. Själv är jag pigg. Inte så bra(haha nu kom jag att tänka på Sean banan i Mello)! Har riktigt mycket på jobbet imorgon så hade ju varit gott om man kunde somna snart så man klarar hela dagen utan 100 liter kaffe.


Kort och gott om denna måndag;

Tog en sväng till banken i förmiddags, jag och min kära fästman, så nu är vi redo för vad som ev. komma skall. :)


Dagens lunch som jag missade att fota blev en Hälsotallrik från Pita. Favoritmaten just nu, helt klart!


Vid 15.00 idag värmde solen gott så då passade vi på att ta en kaffe i vårsolen!


Sweet dreams....



Postat av: louise

kan du inte berätta mer om LCHF? Vad får du äta, hur mkt och hur har det gått? +/- hur många kilo? grym blogg:)

2012-03-07 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu