A little bit of Thailand

Fick en sån flashback precis när jag smakade på denna smoothie! Ni som varit i Thailand, på de flesta ställen kan man ju beställa fruktsmoothies. Och något jag drack mycket utav i Thailand var just ananassmoothie! Denna smakar bara Thailand! Ni måste testa! 

Jag skivade färsk ananas i bitar för några dagar sedan och sen la jag in små portionspåsar i frysen. Idag tog jag bara fram en sån påse, blandade  ananasen med lite vatten och sojamjölk och mixade ihop! 

Try it! Vi alla behöver väl en liten bit av Thailand denna gråa höst! 



Puss A




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu