Friday

Hello darlings..

Har haft så mycket på jobbet så har verkligen inte hunnit med att blogga.. Kom hem efter en lång och jobbig dag för en stund sen och då var det tända ljus i hela huset, det luktade god mat och vinflaskan stod framme på bordet. Underbart.. Anledningen till varför jag säger att dagen varit jobbig är naturligtvis inte pga. Många kunder. För som egenföretagare är man bara så glad när man inte ens hinner äta lunch utan det som är hårt i mitt jobb är att min rygg tar väldigt mycket stryk. Har haft kramp längst hela ryggraden i flera timmar idag. Men det var bara att bita ihop. Nu hör jag hur Eric grejar i köket, kaffemaskinen jobbar för fullt också. Spännande att se vad det blir för efterrätt. Han är rätt bra ändå den där Eric...


Puss A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu