LIKE A BOMB

Ni är så sjukt dåliga på att kommentera. Börjar ni inte göra det snart så strejkar jag.. haha och det vill ni väl inte?

På tal om ngt helt annat.. Denna vecka har verkligen gett mig en tankeställare. Har så sjukt mycket människor omkring mig som bara suger musten ur mig. Fattar inte varför man inte tar tag i det och istället endast fokuserar all sin tid på människor man tycker om. Det värsta jag vet är när någon ljuger eller kör med en och känslan när man börjar märka att någon gör det är hemsk. Det har varit så mycket från olika håll denna veckan så jag blir galen. Hur tänker folk? Hur kan dom med? Skulle må så dåligt över mig själv om jag gjorde något enbart för att såra någon eller för att endast få mig själv att må bra..
Blir som en tickande bomb bara av att skriva detta så nu får det räcka. Hej då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu