DREAMS

En vecka i månaden(gissa vilken) så drömmer jag otroligt mycket. Drömmarna är så otroligt verkliga att jag ibland kan vakna och vara påverkad av det jag drömt, alltså att jag vaknar ledsen, glad eller upprörd..
Igår natt drömde jag om min bror. Han hade skadat handleden utan att berätta det för någon och helt plötsligt dök det upp en ambulans som skulle hämta upp honom. Jag förstod ingenting och känslan i drömmen var ungefär som att han hade fått en hjärtattack(min värld gick under) fast egentligen hade han bara skadat handleden lite. Men så kommer det konstiga. Jag måste ha vaknat till halvt(minns ingenting) och verkligen trott att drömmen v ar verklighet för jag hade tagit min telefon och skickat ett sms till min bror mitt i natten där jag skrivit: Är allt bra?
Jag kan alltså inte minnas att jag skickade sms:et utan när jag vaknade på riktigt på morgonen så trodde jag att jag hade drömt att jag skickade ett sms till honom för att höra att allt var bra på sjukhuset. Men så ringde jag min bror och frågade om han hade fått ett sms och det hade han ju såklart.
haha sjukt svårt att förklara för att ni ska förstå..men är det inte ganska sjukt? Har någon varit med om något liknande?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu