Overdose



Hello!

Idag har varit en så seg dag. Har legat hemma i princip hela dagen och tyckt synd om mig själv för min jäkla tandvärk som vägrar släppa! Har totalt tappat räkning på hur många tabletter jag har tagit.. Inatt vaknade jag varje timme och varje gång jag vaknade var jag där och knapprade värktabletter.. Inte okej. Men tack till min bästa vän Charlotte som kom hit med en godispåse.. Det gjorde mig genast på bättre humör! Så underbar är du!


Men nog om det! Tjejerna jobbar på för fullt med Eventstyle, ni har väl inte glömt att kolla in bloggen? Den uppdateras dagligen med massa roliga bilder!



Kul att jag fått så bra respons på ringarna :) Fortsätt maila, de är inte slut ännu :)


LOVE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu