Mot bättre tider

Vet inte varför jag får för mig att ta en bild på mig själv när jag är helt kritvit. Har inte ens blinkat åt sminkväskan på 4 dagar och med sjukringar runt ögonen. Men, jag bjuder på den.
Börjar känna mig liiiite bättre. Mår alltid bättre på kvällen och tänker att "imorgon är jag frisk" så vaknar jag ändå som en marinerad kycklingfilé i min egen svett dagen efter. Härligt!
Men imorgon har jag inget val, jag MÅSTE till jobbet!
Tänkte även jag skulle försöka få i mig en ordentlig lunch imorgon. MUMS. Har blivit dåligt med mat dessa dagar minst sagt så min kropp skriker.
Nog om lilla tråkiga mig! Eller vänta, måste tillägga att tycker det är sjukt tråkigt när ni inte kommenterar när jag ställer er EN fråga? Förvänta er inte uppdatering om jag aldrig får något tillbaka era fegisar! grrr..
HEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu