Sunday

Har haft en jätterolig helg! Fredagens kalas för Eric blev väldigt lyckat! Älskar att vara omringad av underbara människor, det gör mig så himla lycklig! Är väldigt tacksam över att vi har så mycket fina vänner! ❤ Tack till alla som delade kvällen med oss!


Denna helgen har jag verkligen insett vilka som är mina riktiga vänner och vilka det är dags att utesluta. Är snart 22 år och känner helt enkelt att jag inte orkar ödsla några fler år på människor som hellre sitter och snackar skit om allt och alla istället för att uppskatta att man har fina vänner som man kanske istället borde ta vara på.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu