Top Model Sverige

Åh äntligen åkte Nina ut. Jag har aldrig gillat henne, tycker inte alls att hon har rätt utseende för att vara modell.
Tycker att de tre finalisterna hör hemma där. Klara är grym, älskar hennes stil! Hennes foto förra veckan var helt otroligt!! Rebecka har ett riktigt grymt utseende tycker jag, synd bara att hon är mesig. Och Alice har jag inte så mycket att säga om, hon är väl ok men absolut inte en favorit!
Följer ni Top Model? Har ni någon favorit??

Postat av: Lotta

Jag ser bara programmet ibland, men tycket att hon den längsta som är kvar är snygg ! Men hennes röst är så fruktansvärt fil;)

2012-03-22 @ 14:16:33
Postat av: Amanda

Haha kul att du skrev det med rösten.. Har också tänkt på det!!

2012-03-22 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu