Ledig torsdag

Åh vad skönt att vara ledig såhär en torsdag! Har fått så mycket gjort idag runt huset och det är så mycket som blommar i trädgården nu så innan jag åkte hem passade jag på att plocka ihop en bukett. Mysigt! Oj vilken liten tant jag har blivit.
Nu skall jag vila lite, känner redan att träningsvärken är påväg i armarna. Ikväll sticker jag och Eric hem till Frida och Patrik för lite mys!

Postat av: Anonym

Vilken härlig bukett! :D

2012-05-17 @ 21:28:23
Postat av: frida asp

Såå kul med huset och hoppas du hade en aaaaaas bra födelsedag=)

2012-05-18 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu