BAD UPDATE


Bilden är från Thailand dec 2010


Har varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Har haft sjukt mycket att göra. För det första jobbar jag och Charlotte för fullt med vår kommande webbshop. Hjärnan går på högvarv dygnet runt! Blir galen!

För det andra så håller vi på och renoverar i salongen. Övervåningen behövde ett lyft så vi har rivit ut golv, målat och tapetserat mm. Har ont i exakt HELA kroppen, ryggen är värst. Hade problem med den innan men nu värker den hela tden.. Kill me.

Och sist men inte minst är vi ännu inte klara här hemma med allt som behöver göras och det nalkas ju inflyttningsfest så vi har helt enkelt varit tvugna att öka tempot lite!

Såååå, nu kanske ni förstår varför jag inte hinner ? :)



Helgens planer är iaf följande:


Imorgon kommer det hit lite nära och kära för en mini-inflyttningsfest :)


På lördag ska jag och Eric hem till Linn och Lars på middag, ska bli jättetrevligt!


Söndagen skall jag ägna åt att vila för att senare på kvällen åka till salongen och göra klart det sista..





Nu skall jag joina min pojkvän som ligger och sover i soffan.. eller ah, ska försöka förflytta honom in i sängen. Han ser ut att sova så otroligt obekvämt.  Ser ut som nacken ska gå av på honom... Stackarn.. Måste rädda honom från nackspärren

God natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu