Dagen efter sexpartyt

Här sitter jag nu, härligt osminkad med gårdagens afro. Dagen har bestått av vila, vila och åter vila.  Behöver jag säga att jag var hemma hos Malin igår på "sexparty"? För att förklara vad som menas med ett sexparty så innebär det att det kommer hem en tjej från ett företag som säljer sexleksaker och förklarar allt om blommor och bin samt visar upp olika "produkter" . Det var faktiskt sjukt kul och tro det eller ej, riktigt lärorikt .. haha skrattade sjukt mycket under kvällen ! Tack mina bästa tjejer för en rolig kväll..







Jag och Eric gjorde precis en sjukt god middag! Fläskfilé & råstekt potatis med ädelostsås och sparris. Helt underbart gott. MaPa, det påminde sjukt mycket om maten vi brukar äta på El Muelle i Torrevieja!
Nu skall vi äta efterrätt, det blir bärpaj med vaniljsås! Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk!

Postat av: jossan

har du någon gång hört att du ät sjukt lik jessica alba?

2011-02-03 @ 18:31:15
Postat av: jossan

har du någon gång hört att du ät sjukt lik jessica alba?

2011-02-03 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu