Parkeringstjuv! Lämnade denna lapp till sn...

img_7766 (MMS)

Parkeringstjuv! Lämnade denna lapp till snubben som snott vår parkeringsplats idag.. Hoppas att ni har bärbar dator så ni kan vända den och läsa.. Haha nog om det. Har precis varit och tränat och nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt resten av kvällen.. Så tråkiga inlägg det blir nu men jag har verkligen inget liv för tillfället. Det enda jag gör är att sova, jobba och träna! Älskar att ha det så men det är synd att jag inte hinner eller orkar klämma in lite roligheter. Får hoppas att det blir bättring på det i juni :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu