LCHF

Har uppdaterat dåligt eftersom jag legat hemma sjuk men som ni kanske märkt på bloggen så känner jag mig bättre idag.. ;)

Just nu ligger Charlotte, Johan, Kevin och Eric och kollar på sämsta filmen eveeeeer. Medan jag precis kollat på Elsas värld och kollat in alla bloggar 15635 gånger i väntan på kvällens BB.
Tror jag har missat att skriva det på bloggen men eftersom många brukar fråga om vad jag äter och hur jag tränar så tänkte jag dela med mig av att jag sedan ca 3 veckor tillbaka går på LCHF. En strikt sådan också, då jag är en "allt-eller-inget-person".
Har gått på LCHF innan men då hade jag inte läst på så mycket så visste inte helt hundra vad jag fick äta och inte men denna gången är jag påläst och jag tror det är därför det fungerar riktigt bra!
Tänkte försöka uppdatera er lite varje dag med ungefär vad jag äter om ni tycker att det skulle vara kul?

Postat av: Philippa

Ja! Vore kul om du skrev mat å tränings-program :))

2012-03-04 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu