BIRTHDAY GIRL

Har haft en jättebra födelsedag! Har till och med unnat mig carbs idag ;)!

Dagen började med skönsång av Eric och frukost på sängen vid 06.00 typ.. Waaaay toooo early! Somnade om. Vaknade. Klädde på mig. Åkte till jobbet. Väl där jobbade jag några timmar för att sedan bli bjuden av Malin på lunch. Lika gott som vanligt! Blev sedan bjuden på fika av Charlotte. Vilka snälla vänner jag har va? :) Helt underbara! Lyckades även göra en sån där filmig gå-in-i-dörren-grej.. Boing!! Bula mitt i pannan. Tack!


Och tack till alla som smsat, ringt, skrivit på facebook osv. Himla gulligt! Ett stort plus denna dag är att jag fått världens finaste presenter! :)

Imorgon åker jag till Hunnebo och på lördag blir det kalajs!

Nu skall jag njuta av de sista tjugo minuterna av min födelsedag! BYE!


Postat av: Linn K

Härligt att se att du fick skorna! Dom är verkligen amazing!!! Så snygga!!!!!

2012-05-11 @ 10:08:41
Postat av: Idde

Omagaad i cant belive it

2012-05-11 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu