Hemmakväll

Hej mina vänner !
Sitter hemma och har det mysigt med Eric och Molly.
Denna helgen har jag verkligen inget planerat, första helgen på länge som det är så. Så underbart skönt!
Åker till Thailand om 19 dagar. Helt sjukt underbart ska det bli. Jag ska få massage minst en gång om dagen, äta tonvis med ananas, bada, sola och framför allt njuta av att verkligen ha semester med min UNDERBARA pojkvän. Fattar ni att jag fick den bästa killen på hela jorden. Jag tror inte att ni förstår hur underbar han är. Pilutta er.
Thailand 07



Nu har vi verkligen bott in oss i den nya lägenheten. Helt underbart! Har tänt alla ljus i hela lägenheten. Skulle tippa på att det är ca 25 st.  Varmt och gott och så luktar det vanilj ! :)
Tycker ni är så tråkiga och inte kommenterar något, blir liksom inte kul att skriva då. Som att sitta och prata med en vägg typ, eller ah skriva, men ni fattar vad jag menar va? Så kommentera så kommer jag uppdatera massor!
Byyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeee!

Postat av: Isabel Dalholmer

Jättefint Amanda! Ljust och fint, det gillar jag! Man kan tro att det är du som är Lotta på Bråkmakargatan, för det är ju inte klokt va bra du är på allt, kan du kanske tillåme åka slalom och vissla? ;) Isf är du ju ändå bättre! Kram <3

2011-01-17 @ 19:50:47
Postat av: Amanda

Isabel du är alldeles för underbar!! TACK <3



KRAM !

2011-01-27 @ 01:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu