Måndag

Starkt ändå att ni håller ut och fortsätter gå in och kolla bloggen .. Kan känna att jag är skyldig er att skriva ett inlägg nu  ! :)
Har varit så SJUKT mycket det senaste. Har ju flyttat ur den gamla lägenheten och renoverat och flyttat in i den nya ! Känns så sjukt bra, bästa köp jag gjort i mitt liv ! Trivs som fisken i vattnet!
I helgen firade vi Malin & Irma som fyllt 21 resp. 20 år! Tycker att det blev en lyckad lördagskväll och gårdagen spenderades med tjejerna hemma hos Malin med lite eftersnack för att senare ha mys framför tv:n med min man.  Jag och mamma hann även med att städa ur gamla lägenheten igår, kan inte påstå att jag var speciellt pigg men jag överlevde tackvare min mammas skönsång! :)

Lite bilder från helgen










Just nu saknar jag verkligen min pappa, han har nu varit iväg sedan i fredags. Tycker det är lite konstigt att man saknar honom mer bara för att man vet att han är på andra sidan jorden. . Nu tänker jag för mycket ..Trött
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu