Dags att sova ?

Hej där ute ! Nu ligger jag i sängen helt varm och go efter att ha tagit ett bad. Eric och Molly ligger och snarkar brevid mig.. Idag har jag först jobbat, sedan tränat för att till sist kollat på Fridas och Patriks hus som dom har köpt :) det var så himla fint ! Tror dom kommer trivas superbra! Jag har även hunnit med att skriva menyn tills på fredag då vi ska köra halv 8 hos mig hemma hos oss ! Haha ska bli sjukt roligt och jag vet att vi kommer vinna med vår meny :) kan lägga upp den här imorgon om jag hinner med i alla förberedelser! Men nu är det faktiskt dags för mig att sova . Charlotte kommer ju som vanligt hit imorgon vid 08.30 för att vi ska gå en rask morgonpromenad :) hoppas bara att solen skiner imorgon, det är så himla tråkigt när det regnar ! God natt på er ! Ps. Glöm inte att kolla www.Hairx.blogg.se där har vi just nu en tävling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu