Uppskattning

Jag älskar verkligen mina vänner men ibland blir jag bara så trött på att få ta all skit. Jag är inte längre den som säger ifrån och startar någon diskussion utan mer den som inte bryr sig så mycket utan försöker lugna läget. Tyvärr så verkar detta inte fungera längre då det endast leder till att folk blir sura på mig utan anledning och jag står som ett frågetecken med en stor klump i magen.

Jag tänker börja visa mer uppskattning till dom som verkligen uppskattar mig. Ni andra kan fortsätta förlora era riktiga vänner för att ni behandlar dom som skit.









Postat av: Sarah

fiiina!! :D

2010-10-21 @ 16:39:37
URL: http://weturnitup.blogg.se/
Postat av: caroline

Vilket fint inlägg Amanda <3

2010-10-23 @ 19:57:39
URL: http://carolinerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu