Nytt hår!

Vi har en ny hårleverantör på HairX och igår satte vi i det nya håret på varandra. Jag måste säga att kvalitén är helt otrolig. Bilderna ovan är från igår när Charlotte fixade mitt hår. De är tagna av Kristin Wiktorsson på K.design. Hon är så otroligt begåvad och jag kan varmt rekommendera henne om ni vill ha riktigt fina bilder. Kanske till bal och student?
Ikväll har vi en mysig hemmakväll med Charlotte och Johan. Men jag och Charlotte åker nog iväg en sväng till Malin och säger hej till alla tjejer som är där och förfestar, så får killarna ta disken !
Ha en mysig fredagskväll! Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu